V rámci správy zajišťujeme pro klienty:
V oblasti provozní zajišťujeme:
- přípravu podkladů na výběrová řízení na opravy a údržbu a zajištění výzvy k předložení nabídek od firem, které určí výbor společenství po dohodě se správcem
- vyhotovení smluv o dílo na opravy domu a jejich projednání s dodavateli za účasti výboru společenství
- ve spolupráci s klientem objednání a realizaci nutných oprav a údržby bytových domů
- havarijní službu v profesích instalo – topení – plyn a elektro
- projednání a přípravu smluv na dodávky služeb a na opravy společných částí domu – veškeré smlouvy schvaluje klient
- sestavujeme na každý rok návrh věcného i finančního plánu oprav společných částí domu
- archivaci technické dokumentace
V oblasti ekonomické a evidenční:
- zajišťujeme platby od jednotlivých vlastníků prostřednictvím inkasa (záloha na fond oprav a zálohy na služby)
- zajišťujeme a provádíme vyúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek na jednotlivé spoluvlastníky dle platných předpisů a dle písemných pokynů společenství do 3 měsíců po skončení kalendářního roku
- ručíme za správnost výpočtů a řádnou evidenci všech zálohových plateb za služby
- zajišťujeme vypořádání nedoplatků a přeplatků z vyúčtování na jednotlivé vlastníky
- vedeme evidenci hospodaření domu, účetnictví společenství dle platných předpisů
- vedeme evidenci spoluvlastníků, knihu členů společenství dle platných předpisů
- vedeme evidenci dohod o provedení práce a zajišťujeme jejich proplácení
- zajišťujeme kopie nutných dokladů pro vedení evidence
- informujeme spoluvlastníky o nových předpisech, týkajících se předmětu správy
- měsíčně upomínáme vlastníky v případě neplacení a vyrozumíme o tom výbor společenství
Jednou ročně předkládáme společenství zprávu o své činnosti, včetně výsledků finančního hospodaření domu, přehled o stavu společných částí domu a ostatních závažných skutečnostech spojených se zajišťováním správy domu.
Na náklady společenství a s jeho souhlasem zajišťujeme:
- pojištění domu
- provedení revizí el. zařízení, plynoinstalace a hromosvodu ve lhůtách stanovených příslušnými předpisy
- protipožární prohlídky ve lhůtách stanovených příslušným předpisem
- odstranění závad na základě revizních zpráv a prohlídek ve stanoveném termínu
- odbornou pomoc při zpracování podkladů pro státní či obecní dotace
- další úkony související se správou domu dle požadavku výboru společenství
- řešíme společně s výborem společenství případné reklamace a vady na společných částech domu v rámci záruky
ZÁKLADNÍ INFORMACE |
---|
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. |
ZÁKLADNÍ INFORMACE |
---|
Rychlý kontakt |
BYTSERVIS, spol. s.r.o. Křížová 1355/25 586 01 Jihlava IČO: 18199208 Logo BYTSERVIS, spol. s.r.o. Spisová značka: C 3488 vedená u rejstříkového soudu v Brně |
DŮLEŽITÉ |
---|
Účetní uzávěrka - důležité informace v sekci informace pro SVJ |
Nařízení vlády č.366/2013 sb. - o úpravě některých zákonitostí souvisejících s bytovým spoluvlastnictvím. |
Zákon 89/2012 sb. - nový občanský zákoník |
ZASÍLAT ZPRÁVY NA MŮJ E-MAIL >> |
Zákon č. 406/2000 Sb. o hospodaření energií |
Vážení zákazníci, často se na nás obracíte s dotazem ohledně energetických průkazů budov, proto Vám předkládáme stručné shrnutí a odkaz na úplné znění Zákona 406/2000 Sb. o hospodaření energií...... |
O kontrole kotlů |
Informace o kontrole kotlů. |
Zákon 67/2013 sb. - zákon, kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostor v domě s byty. |
Bytservis spol. s.r.o., Křížová 1355/25, 586 01, Jihlava